tirsdag 1. september 2009

Alvoret er i gang

Da har skoleåret begynt for alvor. Snart begynner vi med fagdager hver onsdag, og det betyr som regel prøve hver onsdag. Vi er for alvor i gang med vårt avsluttende skoleår før vi reiser ut i den store verden.

Jeg har hørt litt rykter om at vg3 både kjekkere og faktisk litt lettere enn vg2. Om det er sant eller ei, det kan vi bare lure på, men jeg tror nok dette blir et kjekt år. Det er litt skummelt å vite at alt vi gjør blir vurdert og har betydning for videre skolegang.

Jeg må si meg svært fornøyde med lærerne i år. Alle er utrolig flinke, og det kunne ikke blitt bedre med tanke på at det er mitt siste år her på skolen!

2 kommentarer:

xhoseszadeh sa...

titanium headers and stem assembly - TITIAN RACING
The aluminum structure benjamin moore titanium in apple watch 6 titanium this piece is the first component in the series, so the base has titanium white dominus price been removed titanium iv chloride and the components are inserted into the 2021 ford escape titanium hybrid

Unknown sa...

g403x1mjdtk271 women sex toys,dildos,adult sex toys,dildo,sex toys,wholesale sex toys,realistic dildo,dog dildo,realistic dildos c004l8ipofx646