mandag 18. mai 2009


Da var 17.mai-helgen over. Det var mye som skjedde, både på 16. og 17. mai. Jeg skulle gjerne hatt et par fridager for å få sovet litt.

17.mai var som forventet. Det var opp tidlig for å se barnetoget og være med familien. Etterpå fulgte middag og folketoget. I år så jeg folketoget og russetoget på Sandnes, noe jeg aldri har gjort før. Det var litt rart å ikke være i Stavanger, men det var utrolig kjekt.


Senere på dagen måtte jeg jo selvfølgelig få med meg reprisen av eurovision 2009. Fikk ikke tid til å se den på 16.mai, så jeg måtte se reprisen. Det var en fornøyelse å se på. Norge knuste jo alle andre, og satte til og med ny poengrekord!


Her er Norges vinnersang: Alexander Rybakk - Farytale:



Enjoy=)



xoxo Thea

1 kommentar:

Lisa sa...

Kjempebra blogg Thea :-) Du skriver bra om det meste!

Klem Lisa