tirsdag 19. mai 2009

Snart slutt!


Da er skoleåret snart slutt. Kun 1 måned gjenstår av dette skoleåret. Det har vært et anderledes år i forhold til i fjor. Vg 2 var ikke helt det jeg forventet, men på en positiv måte. Årets klasse er en av de beste jeg har vært i, og miljøet er svært bra. Jeg håper inderlig vi får beholde denne klassen til neste år!


Om 1 måned er vi de eldste på skolen. Tenk at VI snart går russetiden i møte. Det er helt uvirkelig, men utrolig spennende. Jeg tror neste år kommer til å inspirere alle til å gjøre en skikkelig jobb, siden det tross alt er avgangsåret. Jeg skal i alle fall gjøre alt jeg kan for å få de beste karakterer i alle fag.


Det jeg gleder meg mest til er russetiden som begynner om litt mindre enn 1 år. Tidligere har russen vært "de store", men nå er det plutselig vi som er "de store". Det er rart å tenke på, men vi skal alle få det kjempe kjekt!


Jeg kan nesten ikke vente =)

Ingen kommentarer: